неділя, 5 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»

Географія, 6 клас, тема заняття «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»

1. Проблемне питання:

Розгляньте малюнки.  Де на вашу думку, беруть воду для того, щоб ми змогли обрати для себе смачну і корисну?

Мінеральна газована вода: що буде, якщо пити її постійно. Politeka  Газована вода може нашкодити при шлунково-кишкових захворюваннях ...

2. Перегляньте відео «Кругообіг води в природі»





Дайте відповідь на запитання:
- Як вода потрапляє під землю?
3. Для того, щоб дізнатись, як і де з’явилася ця вода, опрацюйте параграф 47 підручника


4.Перегляньте відео презентацію за посиланням



Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓


5. 
Дайте визначення поняття «підземні води»
Пiдземнi води — це води, якi залягають в трiщинах та пустотах земної кори в рiдкому, твердому та газоподiбному станi.
На підземні води припадає близько 23% всієї прісної води на Землі.

Випишіть у зошит визначення понять «водопроникні» та «водонепроникні» породи.Перепишіть у зошит гірські породи та підкресліть червоним кольором – водопроникні, а синім – водонепроникні.
Глина, пісок, мармур, крейда, вапняк, галька, граніт, крейда, пемза.

 Під дією підземних вод утворюються карстові печери. Для їх утворення необхідна достатня кількість атмосферних опадів і залягання водопроникних шарів гірських порід над водотривкими.
Водопроникні гірські породи — породи, які легко пропускають воду, наприклад пісок і гравій.
Водотривкі породи, як-от глина або граніт, навпаки, не пропускають крізь себе воду.


6. 
Розгляньте малюнок 127 у підручнику та намалюйте.
47. Підземні води » Народна Освіта

розгляньте   ↓

Презентація з географії 8 клас "Болота, підземні води. Водні ...


Види підземних вод

За умовами залягання:
  • Верховодка — найближчі до земної поверхні підземні води, що не мають суцільного поширення.
  • Ґрунтові — залягають у першому від поверхні водотривкому шарі.
  • Міжпластові — залягають між двома водотривкими пластами.
За хімічним складом:
  • Прісні — містять незначну кількість домішок та розчинених мікроелементів.
  • Мінералізовані — містять багато солей, мікроелементів.
Визначення
Джерело — природний, самочинний сконцентрований вихiд на земну поверхню пiдземних вод.
Гейзер — джерело, що перiодично фонтанує гарячою водою та парою.
Артезiанськi води — пiдземнi води, розташованi у водоносних шарах мiж водонепроникними шарами пiд тиском. Термальнi води — пiдземнi води, що мають пiдвищену температуру (вище 20ºC)


Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑


7. Перегляньте цікаве відео про Ісландію – країну термальних джерел і гейзерів
https://www.youtube.com/watch?v=WXKpWeX6Z84

 8. Закріпіть знання пройшовши тест

join.naurok.uaКод доступу 415473

вівторок, 31 березня 2020 р.

7 клас, «Зміни природи материка людиною.

Географія. 7 клас. Тема заняття  «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»


Як захиститися від коронавірусу? 17 питань про COVID-19 — The ...                   ←←←←←←←Памятай!

Виконайте наступні завдання:
1. Виконайте вправи
https://learningapps.org/display?v=paup7f3xc20

https://learningapps.org/display?v=p3uyimhtn20

https://learningapps.org/display?v=pi9mye9x520
2.

2. Перегляньте відеоурок

Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓
3. За матеріалами відеоуроку запишіть  «Національні парки Євразії»  
1. Плитвицькі озера (Хорватія)
2. Три паралельні річки (Китай)
3. Бруківка гігантів (Ірландія)
4. Тейде (Іспанія)
5.Сундарбан (Індія, Бангладеш)
6. Нанда Деві (Індія)
7. Читван (Непал)
8. Біловезька пуща (Білорусь, Польща)
9. Фудзі Хаконе-Ідзу (Японія)
10. Стельвіо (Італія)

4. 
 Опрацюйте параграф  51 (частина 2) підручника

5. запишіть у зошиті основне з параграфа та презентації самостійно.

Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑

Тести будуть в гуглкласі)

6 клас Тема «Льодовики. Багаторічна мерзлота"


Як захиститися від коронавірусу? 17 питань про COVID-19 — The ...Географія, 6 клас, тема: «Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти»





   ←←←←←←←←Памятай!



1. Опрацюйте параграф 46 з підручника
2. перегляньте презентацію









Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

3. Дайте визначення поняття «льодовик»
На які два типи поділяються льодовики?


Презентація на тему Болота та льодовики (варіант 1) — презентації ...

Побажанню можна записати основне з презентації.

 Гляціологія (від лат. glacies — лід і logos — слово, вчення) — наука про форми льоду на земній поверхні (льодовики, сніговий покрив тощо), підземні льоди, їх будову, склад, фізичні властивості, походження і роз­виток, геологічну і геоморфологічну діяльність, географічне поширення.



4. Знайдіть на карті атласу ст..18-19, яким умовним позначенням показані льодовики.
- Назвіть райони поширення льодовиків. Як ви думаєте, чому льодовики поширені на цих територіях?

5. Знайдіть визначення поняття снігова лінія, вічна мерзлота.Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑

6.  Проблемне питання(усно):    «Усім відома катастрофа 1912 року, яка закінчилась загибеллю 1,5 тис. чоловік та найбільшого у світі пасажирського лайнера «Титанік». Чому трапилась дана трагедія? Що стало причиною?
ЛЬОДОВИКИ - презентація з природознавства
«Найвища точка Африки – вулкан Кіліманджаро розташований поблизу екватора, а наша Говерла у помірних широтах, де змінюються пори року, зимою випадає сніг. Погляньте на фото і спробуйте пояснити різницю того, що на Кіліманджаро є льодовик, а на Говерлі – ні!»

Презентація «Льодовики. Багаторічна мерзлота» 6 клас

неділя, 29 березня 2020 р.

Географія, 6 клас, тема «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали»


1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.

Пропоную завдання за посиланням.  обовязково нажміть на   значок  галочка иконки. Скачать бесплатно иконки галочка   


Тут не всі написи добре видно, але самі уважні догадаються)





2. Опрацюйте параграф 45

3. Перегляньте відео















4.Перегляньте як утворюється болото схему


Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓
5.  Запишіть в зошиті  Болото - це...
Болота поділяються

Заповніть таблицю 
Таблиця має чотири колонки
1) Типи боліт  
2) Розташування  
3) Живлення  
4) Органічний світ
Болота розділяють на 3 основних типи:
  • Верхові болота живляться лише за рахунок опадів. Ґрунтових вод в таких болотах або дуже мало, або ж вони розташовані занадто глибоко. Оскільки дощова вода майже не містить мінеральних речовин, на верхових болотах розвиваються лише рослини, пристосовані до дуже бідного харчування. Головним чином це мох сфагнум (Sphagnidae).
  • Перехідні болота мають добре виражені ознаки як низинного, так і верхового боліт. Живлення грунтове і дощове. На перехідних болотах росте велика кількість сфагнума, можна зустріти журавлину та росичку.
6.Пригадайте, як на карті позначаються болота?Намалюйте в зошиті



умовні знаки
7. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти?
Значення запишіть в зошиті.
болота підземні води

8.Штучні водойми.
Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали»
Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑

9 Закріпіть вивчений матеріал 
перейдіть за посиланням       https://vseosvita.ua/go        введіть код:  jdg651   

Пограйте в гру «Перший мільйон»




Тести за бажанням        пишіть справжнє прізвище, імя.
Закріпіть вивчений матеріал перейдіть за посиланням      тут введіть код:  jdg651Код доступу 932420     https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу 587801                    https://naurok.com.ua/test/join

Успіхів вам, шестикласники! Надіюсь, що ви отримали нові знання і залишились задоволеними! Будьте здорові! 

Вертикальна поясність Євразії 7кл

Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відеофрагмент про природні зони  Євразії та  повторіть частково вивчений матеріал: 

1 відео частина 1




2 відео, частина 2



2. Опрацюйте параграф 51 з підручника.
3. Перегляньте малюнок

Презентація з географії 7 клас "Природні зони Євразії"

Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓


4.  Запишіть визначення Вертикальна або висотна поясність - це...
Природні комплекси Материків і океанів. Широтна Зональність і ...

5. Запишіть в зошиті назви гір, які розташовані на материку Євразія (перелік, через кому)


6. Забразіть в зошиті висотну поясність Альп та Гімалаїв за допомогою малюнків 245, 246(ст 234,235)

Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑

7. Тест для виявлення розуміння вами теми появиться в гугл класі

                   

 
Повторення вивченого матеріалу↓↓↓   
8. Закріпіть свої знання географічної номенклатури ,    обовязково нажміть на   значок  галочка иконки. Скачать бесплатно иконки галочка   (скрін виконаного завдання мені у вайбер вислати)



https://learningapps.org/display?v=pdcvrrj2c20





тести  природні зони Євразії   Код доступу 220338 https://naurok.com.ua/test/join    пишіть справжнє прізвище, імя.

Успіхів вам, семикласники! Надіюсь, що ви отримали нові знання і залишились задоволеними! Будьте здорові! 


вівторок, 24 березня 2020 р.

Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу?

Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу?










Як користуватись Google Classroom з комп'ютера. Відео для учнів



Води суходолу Євразії

Щоб доєднати учнів
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:   zjg251

Води суходолу. Річка. Живлення річок. Озера. тести всеосвіта

Щоб доєднати учнів
За посиланням     https://vseosvita.ua/go          введіть код:   nzq883

пʼятниця, 20 березня 2020 р.

Тема «Євразія» - всі уроки

Результат пошуку зображень за запитом нова школа географія


В кого є бажання перегляньте відео-уроки     ↓↓↓↓↓↓↓↓

онлайн уроки тут       ←←←←←←←←



потім переключайте стрілка внизу на   →НАСТУПНИЙ УРОК

Приємного перегляду!


21 березня - День весняного рівнодення

День весняного рівнодення 2020 – дата, точний час, прикмети

     День весняного рівнодення 2020 році настало 20 березня о 05:49. Сонце перейшло з південної півкулі в північну, а тривалість дня і ночі зрівняється. Така астрономічна подія відбувається кожного року. У день рівнодення за Сонцем можна спостерігати протягом 12 годин. Тривалість дня і ночі стають рівними. Навесні день починає збільшуватися, ніч скорочуватися, а погода стає теплішою.
    Таке зміщення пояснюється тим, що цього року у нас високосний рік. Саме у зв'язку з нестабільним коливанням сотих після коми і пов'язане поступове зміщення дати того дня, коли темрява і світло в добі рівні.   20 березня – день дуже особливий не лише в енергетичному плані для кожної людини, цей день ще досить значущий і для астрономії. Планета Земля буде розташована під таким кутом до Сонця, що його промені падатимуть прямо на екватор.

Бібліотечні уроки на період карантину

Результат пошуку зображень за запитом гифка книжкаРезультат пошуку зображень за запитом гифка книжка

1-2 класи бібліотечний урок


3-4 класи бібліотечний урок









четвер, 19 березня 2020 р.

Природні зони Євразії 7клас




Тема уроку: «Природні зони Євразії »



Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відеофрагмент про природні зони  Євразії: 




1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6.
7.
8.
9.



2. Опрацюйте параграф 49,50  підручника.
3. За підручником, відео- матеріалами, картами атласу складіть табличку "Природні зони Євразії та висотна поясність"

Результат пошуку зображень за запитом характеристика природних зон


Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑


4. Повторення вивченого матеріалу↓↓↓


середа, 18 березня 2020 р.

Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Озера»

Географія 6 клас
Тема «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. 

Любі шестикласники! Тільки для вас!
Дивовижні води суходолу! Є такі гідрологічні об’єкти, які просто вражають!
Я думаю, що від таких фактів Ви будете у захваті!!!

https://www.youtube.com/watch?v=NwPGgC3Xv0I

1.Опрацюйте параграф 44 ( Географія 6 клас. Автори Т. Г. Гільберг, Л.Б. Паламарчук) , перегляньте відео-урок





2. Випишіть у зошит визначення поняття «озеро».
3. Складіть схему з підручника, або запишіть у вигляді конспекту:
Типи озер
1.За стічністю;
2.За солоністю;
3.За походженням

4. Знайдіть на карті півкуль в атласі стор. 16-17 озера Байкал (Євразія) та Ейр (Австралія). Чим вони відрізняються? Чому вони мають різне забарвлення? (Запишіть у зошит)
5. Перегляньте відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q
6. Накрекресліть таблицю у зошит. Допишіть її, використовуючи попередньо переглянуті відео, мережу інтернет та текст підручника.
Найбільше озеро за площею ......
Найбільше скупчення прісноводних озер світу.....
Найвисокогірніше озеро світу.....
Найбільше за площею озеро Африки......
Найглибше озеро світу  .....     
Найсолоніше озеро світу.....
7. Спробуйте озера знайти в атласі.

Води суходолу Євразії. 7 клас

Дистанційне навчання, географія 7 клас, тема "Води суходолу Євразії. Найбільші річки"

Доброго дня, шановні батьки, вчителі та семикласники! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Протягом карантину усі матеріали до уроків я розміщую на  сайті. Сьогодні я вам пропоную опрацювати дуже цікаву тему «Води суходолу Євразії». Цей матеріал для вас не є новим, адже ви розглядали аналогічні теми, вивчаючи води суходолу інших материків. Бажаю вам успіхів!

Тема уроку: «Води суходолу Євразії»
Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відеофрагмент про внутрішні води Євразії: 



2. Опрацюйте параграф 48 підручника.
3. За картами атласу визначте, до басейнів яких океанів належать річки Євразії: Євфрат, Волга, Єнісей, Дунай, Тигр, Дніпро, Дністер, Інд, Рейн, Ельба, Меконг, Янцзи, Хуанхе, Амур, Об, Лена, Ганг. Розподіліть їх у таблицю
Басейни стоку річок Євразії
Тихий
Атлантичний
Індійський
Північний Льодовитий
Внутрішній стік
Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑
4. За допомогою карт атласу здійсніть уявну подорож однією із річок Євразії (на вибір). Виконайте письмово за планом.
а) Назва річки.
б) До басейну якого океану належить.
в) Місце витоку.
г) Напрямок течії.
ґ) Основні притоки.
д) Режим річки та переважаючий тип живлення.
е) Господарське використання.
Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑



Повторення вивченого матеріалу↓↓↓↓
 Річкові басейни Євразії
Завдання:
Визначте басейнову приналежність основних річок Євразії
https://learningapps.org/4831821
Річки та озера Азії
Завдання:
Вкажіть правильні географічні назви річок (червоний колір) та озер (голубий колір) Азії
https://learningapps.org/4771344

вівторок, 17 березня 2020 р.

Дистанційне навчання


Повторення вивченого матеріалу, по якому дам самостійну роботу.↓↓↓

Результат пошуку зображень за запитом карантин школа  Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання

45 урок  Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу.




далі..............

вівторок, 25 лютого 2020 р.

Про проведення Міжнародного фотоконкурсу «Ми - Люди Землі»

З метою розвитку дитячої та юнацької творчості, а також покращення екологічної ситуації у світі з 18 листопада 2019 року по 15 березня 2020 року серед учнів 5-8-х, 9-11-х класів закладів загальної середньої, позашкільної і професійної (професійно-технічної) освіти та студентів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітніх рівнів вищих закладів освіти всіх спеціальностей буде проведеноМіжнародний фотоконкурс «Ми – люди Землі».fotokonkurs afis site
Фотоконкурс відбудеться з нагоди святкування Всесвітнього дня Землі та вшанування Дня пам’яті Чорнобильської трагедії, згідно з умовами проведення, що додаються.
Організаторами Фотоконкурсу виступили Міжнародний культурний центр «Сяйво» за підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, НЦ «Мала академія наук України», Всеукраїнської громадської організації «Let’s Do It GREEN Ukraine» та Project Central (США).
Мета Фотоконкурсу – сприяти самореалізації творчого потенціалу дітей, юнацтва та молоді, розвитку громадської еко-свідомості, збереженню Всесвіту та навколишнього середовища, формуванню національної культури чистоти та екологічної відповідальності людства.
Конкурсні роботи розглядатиме та оцінюватиме компетентне журі. Переможців та активних учасників буде нагороджено цінними подарунками, а саме: планшетами, бездротовими навушниками, фітнес-браслетами та канцелярським приладдям відповідно до 3-х категорій (перша категорія: учні 5-8-х класів; друга категорія: учні 9-11-х класів; третя категорія: студентська молодь).
Заявка на участь у Фотоконкурсі за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0ZMRGae1YkuNwFRY8pF9ts_WaXCF43L4pJLBiSTq9WLy17Q/viewform Крайній термін подання конкурсних робіт – 15 березня 2020 року.
Результати Фотоконкурсу будуть опубліковані 2 квітня 2020 року. Кращі роботи будуть розміщені на порталі «Музейна планета».
Урочисте нагородження переможців та номінантів Фотоконкурсу відбудеться 24 квітня 2020 р. у м. Києві (про час і місце буде повідомлено окремо).
Координатор Фотоконкурсу – Інна Канюка, моб. тел. 066-320-05-36. 

субота, 8 лютого 2020 р.

+18,3 С° - НОВИЙ ТЕМПЕРАТУРНИЙ РЕКОРД ЗАФІКСОВАНО В АНТАРКТИДІ

Нет описания фото.


6 лютого, на аргентинській дослідницькій базі Есперанса на північній частині Антарктичного півострова було зафіксувала новий рекорд температури + 18,3 ° C, побивши попередній рекорд + 17,5 ° C 24 березня 2015 року (за даними національної метеорологічної служби Аргентини (SMN). Метеорологічні дані на цій станції фіксуються з 1961 року. Комітет з архіву екстремальних погодних і кліматичних явищ ВМО тепер перевірить, чи дійсно це новий рекорд для антарктичного континенту.

Слід зазначити, що Антарктичний півострів (а саме його північно-західний край) є одним з регіонів планети, який найбільше прогрівається - майже на 3 ° C за останні 50 років.

За даними https://public.wmo.int/en/media/news/new-record-antarctic-continent-reported?fbclid=IwAR2yFcAHE7iRhKZ1wUXZ6yy5nFudZGvCZgxkLE61AHV8yV8OOajibPMOLrs

середа, 29 січня 2020 р.

на урок

Інструкція учню

  • Відкрити посилання naurok.com.ua/start 
  • Ввести прізвище, ім'я та пароль
    в колонці де ваш акаунт мають підтвердити батьки, введіть мою електронну пошту   oksana.ferendovich@gmail.com , прізвище і імя одного з батьків, телефон, нажміть 2 галочки, шо ви 6 (7) клас і навчаєтесь у школі.
  • Обрати олімпіаду або конкурс та почати виконання завдань
    Скільки завдань мають виконати учні?

четвер, 16 січня 2020 р.

Всеукраїнський конкурс «Кристали» у 2020 році


Всеукраїнський конкурс «Кристали» у 2020 році

Для участі в І етапі конкурсу необхідно:
  • учасникам середньої вікової категорії заповнити заявку до 1 лютого;
  • учасникам старшої вікової категорії заповнити заявку до 20 березня і надіслати тези наукових досліджень на тему «Кристали та гаджети» українською або англійською мовами на електронну адресу: crystals.lviv@gmail.com.
Вимоги до оформлення тез та критерії оцінювання наукових досліджень і стендових доповідей переглядайте за активними посиланнями.
Учасники середньої вікової категорії відповідно до поданих заявок отримують інструкції для вирощування кристалів у домашніх умовах під наглядом дорослих. Інструкції та назву речовини, з якої учні роститимуть кристали, буде оприлюднено з 15 до 25 лютого.
Учасники середньої вікової категорії передають працівнику обласного територіального відділення МАН вирощені кристали, належно упаковані і підписані (прізвище та ім’я учасника, клас, навчальний заклад, населений пункт, область), які потім надсилаються організаторам на поштову адресу. Поштові витрати здійснюються за рахунок учасників конкурсу.
Просимо звернути увагу, що всі вирощені й упаковані кристали мають бути отримані представниками обласних МАН до 25 березня.
30‒31 березня відповідальна особа надсилає організаторам посилку.
Учасники, які не мають змоги передати кристали працівнику обласного територіального відділення МАН, можуть надіслати відеосюжет або посилання на нього тривалістю до 3 хв про процес вирощування кристалу і кінцевий результат зі своїми коментарями на електронну адресу: crystals.lviv@gmail.com.
Журі конкурсу розглядає подані учасниками середньої вікової категорії кристали та відеосюжети і визначає переможців у таких номінаціях:
  • «Найбільший кристал»;
  • «Найякісніший кристал»;
  • «Найоригінальніший кристал»;
  • «Віртуальний кристал».
Листи