Шановні відвідувачі!
Ласкаво прошу переглянути сторінки мого блогу. Він створений для того, щоб поділитись досвідом роботи з колегами та активно працювати з учнями за допомогою новітніх технологій. Сподіваюсь, що моя праця буде плідною та продуктивною. Надіюсь на співпрацю, буду щиро вдячна за відгуки про мою роботу.
Перегляньте відео-урок. На 3.56хвилині поставте паузу і уважно прочитайте табличку про Переваги та недоліки різних способів зображення поверхні ЗемліУспіхів у навчанні!!!
Орієнтуватися на місцевості – вміти визначити своє місцеперебування відносно сторін горизонту.
Основні сторони горизонту – північ, південь, захід і схід, проміжні – північний схід, південний схід, південний схід та північний захід.
Намалювати малюнок Сторони горизонту
Визначати сторони горизонту можна можна за природними об’єктами.
Мурашники майже завжди розташовані з південного боку дерева, пня чи куща.
У поодиноких дерев кора з північного боку товстіша, часто вкрита мохом.
У ясний день можна орієнтуватися за cонцем. Опівдні, о 12 год, Сонце знаходиться на півдні. Тому тінь від предметів буде направлена на північ. Лінію тіні північ–південь називають полуденною лінією.
Надійно орієнтуватися можна за Полярною зорею, яка завжди вказує напрямок на північ.
Як запам'ятати Щоб за напрямком на північ визначити інші напрямки, потрібно стати обличчям на північ і розвести руки в боки. Праворуч буде схід, ліворуч – захід, а позаду – південь.
3. Прочитати і записати текст в зошит (число 9 вересня. Класна робота. тема: Уявлення про Землю в давнину)
Підсумкові праці з географії Стародавнього світу були написані двома видатними вченими, родом із Греції — Страбоном і Клавдієм Птолемеєм.
Страбон
Римський вчений Страбон багато подорожував і свої спостереження виклав у праці «Географії» (17 книг). Страбон описав практично всі країни Європи, Азії та Африки.
Птолемей
Птолемей склав «Керівництво з географії», де виклав способи побудови карт та надав перелік із декількох тисяч пунктів із вказанням їх точного місця розташування.
Крім того Птолемей склав найсучаснішу для того часу карту світу, написав працю «Географія» (8 книг) — повне зібрання географічних знань древності.
Перші справжні географічні карти на папері створили давньогрецькі вчені Ератосфен Киренський (ІІІ ст. до н.е.) та Клавдій Птоломей (ІІ ст.). Карти мали багато недоліків. На них суходіл займав більше площі, ніж Океан.
У Давній Індії вважали, що Земля — півсфера з величезною горою у центрі, яка лежить на спинах величезних слонів. Слони стоять на велетенській черепасі, а черепаха — на змії, яка згорнувшись кільцем, замикає навколоземний простір.
27 травня 2020 року розпочнуться «Антарктичні уроки» для школярів з короткими відео про крижаний континент та роботу на станції «Академік Вернадський».
Це спільний проєкт МОН та Національного антарктичного наукового центру (НАНЦ), що складатиметься з серії коротких відео – до 10 хвилин кожне. З цих відео школярі отримають відповіді на питання, хто живе в Антарктиді – пінгвіни чи білі ведмеді, чому вона вкрита кригою, скільки років українці досліджують цей континент і які професії треба опанувати, щоб працювати на станції «Академік Вернадський».
Відео будуть цікаві та корисні не тільки для школярів, а й для батьків, учителів, студентів та загалом усіх, хто хоче дізнатися про Антарктиду.
Нові відео розміщуватимуться щосереди о 14:00 на YouTube-каналі МОН, а також Фейсбук-сторінках МОН та НАНЦ.
Старт проекту відбудеться 27 травня 2020 року о 14:00.
Розклад перших «Антарктичних уроків»:
27 травня, 14:00, тема: «Чому Антарктида – крижана й холодна? Чим відрізняється від Арктики?»;
3 червня, 14:00, тема: «Які тварини та рослини є в Антарктиді?»;
10 червня, 14:00, тема: «Хто відкрив Антарктиду і якою була роль українців у цьому?»
Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓ 3. На Землі існує понад 200 країн. Вони різняться площею, яку займають, кількістю населення, особливостями географічного положення та ін.
Україна розташована в Європі, в її східній частині. З півдня наша країна омивається Чорним і Азовським морями. На заході Україна межує з Румунією, Молдовою, Угорщиною, Словаччиною, Польщею. На півночі кордон проходить з Білоруссю, на півночі і сході – з Росією. Наша країна займає площу 603,7 тис. км2 і за розмірами території є найбільшою в Європі.
Населені пункти.
Місця постійного проживання людей називають населеними пунктами.З поділом господарської діяльності людини на ремесло і сільське господарство відбувся і поділ населених пунктів на міські поселення і сільські.
Міста – це скупчення людей на порівняно невеликій території. У містах живуть десятки і сотні тисяч людей, а у великих містах – мільйони. Великими містами світу є Нью-Йорк, Мехіко, Лондон, Париж, Москва. До міст-мільйонерів належить і Київ, в якому проживають 2,7 млн чоловік. У містах зосереджуються різні підприємства – фабрики, заводи, транспорт.
Сільські жителі займаються обробітком землі (вирощують зерно, овочі, фрукти) і тваринництвом.
На політичній карті різними кольорами позначені країни світу. Кольори вибрані довільно і можуть змінюватися на різних картах.
Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑ 4. Закінчіть речення. А) Політична карта світу – це … Б) Найбільшою за площею державою світу є … В) Найбільшою за кількістю населення державою світу є … Г) Україна межує із … країнами.
ОКЕАНИ. ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА ПРИРОДУ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ Варіант 1 І рівень (0,5б) 1. Океан, на просторах якого вільно могли б розміститися всі материки Землі: а) Атлантичний; б) Тихий; в) Індійський. 2. Найбільші жолоби знаходяться в океані: а) Північному Льодовитому; б) Тихому; в) Атлантичному. 3. Найтепліше море світу: а) Чорне; б) Біле; в) Червоне. 4. Острови Нова Гвінея і Нова Зеландія мають походження: а) материкове; б) вулканічне; в) коралове. 5. Яка з названих течій формується в Атлантичному океані: а) Куросіо; б) Перуанська; в) Гольфстрім. 6. Море, що належить до Тихого океану: а) Сарґассове; б) Чукотське; в) Філіппінське. 7. Географічний об’єкт, що сполучає Червоне та Середземне моря: а) Гібралтарська протока; б) Панамський канал; в) Суецький канал. 8. Океан, який розташований у всіх географічних поясах: а) Індійський; б) Тихий; в) Атлантичний. 9. Назвіть океан, в якому утворився найбільший ланцюг коралових островів: а) Атлантичний; б) Тихий; в) Індійський. 10. Течія Західних Вітрів: а) холодна; б) тепла.
ІІ рівень (1б) 11. Дайте визначення поняттям: Атол – Солоність води – 12. Що таке моніторинг, яка його мета?
ІІІ рівень (2б) 13. Поясніть походження Маріанського жолоба.
ІV рівень(3б) 14. Дайте відповідь на питання: Чому наукові станції, які досліджують особливості природи навколо Північного полюса, через деякий час вже знаходяться на великій відстані від нього? Відповідь обґрунтуйте.
Ось і закінчується навчальний рік 2020 у вигляді дистанційного навчання. Не всі дійшли зі мною до кінця, але більшість з вас успішно закінчує навчання. Рада була читати ваші домашні завдання, питання від допитливих, чути ваші голоси через телефонні дзвінки. І саме важливе, що ви довели, що вмієте здобувати знання. Ви молодці!