понеділок, 13 квітня 2020 р.

Урок-подорож "Здійснення уявної подорожі уздовж 50-паралелі"




Дослідження. Уявна подорож вздовж 50-ої паралелі Євразії



До вашої уваги відео-подорож містами Євразії,  що розташовані вздовж 50-ої  паралелі.  Подорож здійснюється із заходу на схід. Починається  подорож в Європі  на берегах Майну, а закінчується  в Азії – на берегах Амуру. Подорожуючи даним маршрутом, ми можемо зауважити, як змінюються культири, релігії та особливості проживання людей.
Звичайно  населених пунктів, що розташовані вздовж 50-ї паралелі можна знайти досить багато, все залежить від вашої фантазії та вміння працювати з картами атласу.  Можна знайти в  містах чи селах  цікаві пам’ятки природи чи історичні надбання людства, що можуть  розповісти про звичаї та традиції людей, що  там проживають.
Міста розташовані вздовж  50 – ої  паралелі:
Франкфурт-на-Майні (50° 06´ пн. ш, 08° 40´ сх. д)
Прага (50° 05´ пн. ш, 14° 25´ сх. д)
Краків (50° 03´ пн. ш, 19° 07´ сх. д)
Сокаль (50° 29´ пн. ш, 24° 16´ сх. д)
Почаїв  (50° 00´ пн. ш, 25° 30´ сх. д)
Київ  (50° 27´ пн. ш, 30° 31´ сх. д)
Харків (50° 00´ пн. ш, 36° 18´ сх..д)
Актюбинськ  (Актобе) (50° 18´ пн. ш, 57° 10´ сх. д)
Семипалатинськ  (Семей) (50° 24´ пн. ш, 80° 13´ сх. д)
Комсомольськ – на –Амурі (50° 33´ пн. ш, 137° 40´ сх. д)

Наше місто також розташоване  на 50-паралелі.  Координати  міста  Великі Мости    (50° 14´ пн. ш, 24° 08´ сх. д).
Завдання для виконання дослідження та додаткові матеріали. Вся інформація міститься за силкою  →→  https://www.tes.com/lessons/DjarnsjR2GAOQg/50
1. Переглянути відеофрагмент "Навколо світу за 2 хвилини", назвати міста в яких ви "побували" (аркуш 1).
2.За запропоноватими зображеннями розпізнати о"єкти, що належать до списку природної спадщини ЮНЕСКО(аркуш 2). 3. Виконати завдання дослідження (аркуш 3,4). 4.Для виконання завдань використайте додаткові інтернет-ресурси(аркуш 5-7). 5. Виконане дослідження запишіть у зошиті:    А) визначити форми рельєфу, які розташовані вздовж 50-ї паралелі;
   Б) визначити країни, які розташовані вздовж 50-ї паралелі; 
В) визначити міста, які розташовані вздовж 50-ї паралелі;
 
 Г) визначити природні зони, які розташовані вздовж 50-ї паралелі;
 
Д) визначити річки, які розташовані вздовж 50-ї паралелі.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/Eur... 
Цю подорож можна здійснити за сторінками атласу

Вся інформація міститься за силкою  →→   https://www.tes.com/lessons/DjarnsjR2GAOQg/50





Урок узагальнення по темі "Гідросфера"

Наша школа : Моя школа   Урок узагальнення по темі "Гідросфера"

Дорогі діточки, ми з вами дистанційно вивчили цілий розділ під назвою "Гідросфера" Перед вами стоять 3 завдання:
1 Повторити вивчений матеріал, це параграфи з 38-го по 48-мий.
2 Доздайте в у вайбер в повідомлення всі домашні завдання.
3 Напишіть у робочих зошитах Самостійну роботу


                                               Самостійна робота
1.
 Найдовша річка світу… а) Ніл; б) Конго; в) Амазонка
2. Місце, де річка впадає в океан, море, озеро та іншу річку, – це…
а) гирло річки; б) затока річки; в) витік річки
3. Падіння води річки з виступу, утвореного в іі річищі вистеленого твердими породами, називається…
а) поріг; б) водоспад
4.В яких одиницях вимірюється солоність води?
а) кг; б) ‰; в) %; г) м3  
5. Які озера за походженням улоговин виникли внаслідок від ступання давнього моря?
а) тектонічні; б) реліктові; в) льодовикові; г) вулканічні 
6. В якому напрямку відбувається зниження температури поверхневого шару води в Океані?
а) від узбережжя до центру океану; б) від полюсів до екватора;
в) від екватора до полісів 
   
7. Дайте визначення понять: «водосховище»; « канали»;
8. «межень»;«повінь»;
9. Знайти помилки і доповнити текст
Море ніколи не буває спокійним. Вітрові хвилі утворюються внаслідок дії землетрусів. На межі моря і суходолу вітрові хвилі виконують велику руйнівну роботу — ... та творчу роботу — відкладають зруйновані частинки, утворюючи....

 Періодичне підняття і падіння рівня води в океанах і морях, що виникає внаслідок притягання водної оболонки Землі Марсом , називається…
                                                                                             
10.
Знайти пару
а)1) Каспійське море 
2) Байкал
3) Ґрунтові води
А) лежать суцільним шаром недалеко від поверхні і можуть рухатись по водотривкому шару
Б) найглибше озеро світу
В) найбільше за площею озеро світу


б)1) Озеро                  
2) Болото
3)Міжластові води
а) лежать у водоносних шарах між двома водонепроникними шарами;
б) природна заглибина на суходолі, заповнена водою
в)  надмірно зволожена ділянка суходолу з шаром торфу не менше 30 см

Самостійну здати всім до 15 квітня, скопійовані роботи розглядати не буду. 

середа, 8 квітня 2020 р.

6 клас ЗНАЧЕННЯ ВОД СУХОДОЛУ. ОХОРОНА ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ І СУХОДОЛУ

6 клас
 Множество Мыльных Пузырей Взлетает В Высь. Это Тоже Вода, Внутри ...ЗНАЧЕННЯ ВОД СУХОДОЛУ. ОХОРОНА

ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ І СУХОДОЛУ

Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 48 з підручника
2. Перегляньте відео  (1 -го відео трішки погана якість, але основне запамятаєте)     
                                                

       




Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

3. Прошу законспектувати параграф 48 за планом
1. Використання гідросфери
2. Забруднення гідросфери
3. Охорона гідросфери

Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑
4. Перегляньте відео і розкажіть, яких заходів, на вашу думку, потрібно вжити для охорони Світового океану і вод суходолу?

 – як очистити океан від пластику






5. Цікаві факти: Сучасне місто використовує води з розрахунку на одну людину 300-500 л/добу, що значною мірою перевищує мінімальну потребу у воді однієї людини (25 л/добу). Протягом століття витрати води в таких містах, як Париж, Нью-Йорк, Москва, зросли більш як у 100 разів. У багатьох країнах виникли проблеми з постачанням води у великі міста.

Зробіть маленьке дослідження:
1. Дослідіть, скільки в середньому ви використовуєте води щодня.
2. Скільки води використовує ваша сім’я за добу, за місяць.
3. Запропонуйте способи економії води членами вашої родини 



6. Закріплення вивченого матеріалу
Тема " Рекорди гідросфери"
Код доступу 387515 Перейдіть за посиланням  join.naurok.ua

Охорона вод Світового океану.

Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 753974



Уроки з проекту "Всеукраїнська школа онлаїн" по предмету географія

7 клас. Географія. Тектонічна будова. Рельєф, роль внут. і зов. сил у його формуванні. 

вівторок, 7 квітня 2020 р.

Географія 7кл. Найбільші держави Євразії, зв'язки з Україною.

 
Earth Europe Africa and Middle East planet earth | EtsyТема: Найбільші держави Євразії, звязки з Україною.

1. Опрацюйте параграф 57,58,59 підручника 

2. Перегляньте відео-урок:



Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

3 Намалюйте таблицю у зошиті.

4. Виберіть головне з прочитаних параграфів, відео-уроку.
Завдання виконайте в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑
5. Закріпіть вивчений матеріал Країни і їх столиці. Європа.  


https://learningapps.org/5003073Японія чи Китай

https://learningapps.org/8638935


Уроки з проекту "Всеукраїнська школа онлаїн" по предмету географія

6 клас
7кл
9 кл


10кл


11 кл


понеділок, 6 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання, географія 7 клас, тема «Населення та політична карта Євразії»


Дистанційне навчання, географія 7 клас, тема «Населення та політична карта Євразії»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 52, 53, 54,55,56 підручника  
2. Перегляньте відео-урок:

Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓
3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника (таблиця додається).


1) колонка Людська раса                               
2) Район компактного проживання

Європеоїдна

Монголоїдна
Негроїдна

Сучасне населення Євразії складають народи, які належать до різних рас. Більша частина з них – представники європеоїдної раси. Європеоїди, які мають смагляву шкіру, темні очі і пряме темне волосся населяють Європу, Південно-Західну Азію та Індію. Європеоїди, які живуть на півночі Європи, відрізняються високим зростом, світлою шкірою, світлими очима і білявим волоссям.Народи, що належать до монголоїдної раси, населяють Центральну і Східну Азію. Представники цієї раси (монголи, китайці, казахи, корейці, японці) зазвичай низькорослі, з жовтувато-смаглявою шкірою, темними вузькими очима, чорним прямим волоссям. На півдні Азії живуть представники негроїдної раси, що мають темну шкіру, вилицювате обличчя, хвилясте темне волосся.


4. Виконайте у зошиті схему (схема додається).

56. Географія світових і національних релігій » Народна Освіта

5. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
- Найбільшою мовною сім’єю на території Євразії є…
- Українці належать до …. групи народів.
- Найчисельнішими народами світу та Євразії є …
- Причинами нерівномірного розміщення населення Євразії є…
- Найбільшою за площею державою світу є …
- Найменшою за площею державою світу є …
- Найрозвинутішими державами Євразії є …
Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑

6.  Закріпіть знання

 
перейдіть за посиланням
join.naurok.ua
Код доступу 497634

неділя, 5 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»

Географія, 6 клас, тема заняття «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»

1. Проблемне питання:

Розгляньте малюнки.  Де на вашу думку, беруть воду для того, щоб ми змогли обрати для себе смачну і корисну?

Мінеральна газована вода: що буде, якщо пити її постійно. Politeka  Газована вода може нашкодити при шлунково-кишкових захворюваннях ...

2. Перегляньте відео «Кругообіг води в природі»





Дайте відповідь на запитання:
- Як вода потрапляє під землю?
3. Для того, щоб дізнатись, як і де з’явилася ця вода, опрацюйте параграф 47 підручника


4.Перегляньте відео презентацію за посиланням



Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓


5. 
Дайте визначення поняття «підземні води»
Пiдземнi води — це води, якi залягають в трiщинах та пустотах земної кори в рiдкому, твердому та газоподiбному станi.
На підземні води припадає близько 23% всієї прісної води на Землі.

Випишіть у зошит визначення понять «водопроникні» та «водонепроникні» породи.Перепишіть у зошит гірські породи та підкресліть червоним кольором – водопроникні, а синім – водонепроникні.
Глина, пісок, мармур, крейда, вапняк, галька, граніт, крейда, пемза.

 Під дією підземних вод утворюються карстові печери. Для їх утворення необхідна достатня кількість атмосферних опадів і залягання водопроникних шарів гірських порід над водотривкими.
Водопроникні гірські породи — породи, які легко пропускають воду, наприклад пісок і гравій.
Водотривкі породи, як-от глина або граніт, навпаки, не пропускають крізь себе воду.


6. 
Розгляньте малюнок 127 у підручнику та намалюйте.
47. Підземні води » Народна Освіта

розгляньте   ↓

Презентація з географії 8 клас "Болота, підземні води. Водні ...


Види підземних вод

За умовами залягання:
  • Верховодка — найближчі до земної поверхні підземні води, що не мають суцільного поширення.
  • Ґрунтові — залягають у першому від поверхні водотривкому шарі.
  • Міжпластові — залягають між двома водотривкими пластами.
За хімічним складом:
  • Прісні — містять незначну кількість домішок та розчинених мікроелементів.
  • Мінералізовані — містять багато солей, мікроелементів.
Визначення
Джерело — природний, самочинний сконцентрований вихiд на земну поверхню пiдземних вод.
Гейзер — джерело, що перiодично фонтанує гарячою водою та парою.
Артезiанськi води — пiдземнi води, розташованi у водоносних шарах мiж водонепроникними шарами пiд тиском. Термальнi води — пiдземнi води, що мають пiдвищену температуру (вище 20ºC)


Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑


7. Перегляньте цікаве відео про Ісландію – країну термальних джерел і гейзерів
https://www.youtube.com/watch?v=WXKpWeX6Z84

 8. Закріпіть знання пройшовши тест

join.naurok.uaКод доступу 415473

вівторок, 31 березня 2020 р.

7 клас, «Зміни природи материка людиною.

Географія. 7 клас. Тема заняття  «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»


Як захиститися від коронавірусу? 17 питань про COVID-19 — The ...                   ←←←←←←←Памятай!

Виконайте наступні завдання:
1. Виконайте вправи
https://learningapps.org/display?v=paup7f3xc20

https://learningapps.org/display?v=p3uyimhtn20

https://learningapps.org/display?v=pi9mye9x520
2.

2. Перегляньте відеоурок

Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓
3. За матеріалами відеоуроку запишіть  «Національні парки Євразії»  
1. Плитвицькі озера (Хорватія)
2. Три паралельні річки (Китай)
3. Бруківка гігантів (Ірландія)
4. Тейде (Іспанія)
5.Сундарбан (Індія, Бангладеш)
6. Нанда Деві (Індія)
7. Читван (Непал)
8. Біловезька пуща (Білорусь, Польща)
9. Фудзі Хаконе-Ідзу (Японія)
10. Стельвіо (Італія)

4. 
 Опрацюйте параграф  51 (частина 2) підручника

5. запишіть у зошиті основне з параграфа та презентації самостійно.

Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑↑↑↑↑

Тести будуть в гуглкласі)