Географія, 6 клас, тема: «Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти»
←←←←←←←←Памятай!
1. Опрацюйте параграф 46 з підручника
2. перегляньте презентацію
2. перегляньте презентацію
Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓
3. Дайте визначення поняття «льодовик»
На які два типи поділяються льодовики?
Побажанню можна записати основне з презентації.
Гляціологія (від лат. glacies — лід і logos — слово, вчення) — наука про форми льоду на земній поверхні (льодовики, сніговий покрив тощо), підземні льоди, їх будову, склад, фізичні властивості, походження і розвиток, геологічну і геоморфологічну діяльність, географічне поширення.
4. Знайдіть на карті атласу ст..18-19, яким умовним позначенням показані льодовики.
- Назвіть райони поширення льодовиків. Як ви думаєте, чому льодовики поширені на цих територіях?
5. Знайдіть визначення поняття снігова лінія, вічна мерзлота.Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑
6. Проблемне питання(усно): «Усім відома катастрофа 1912 року, яка закінчилась загибеллю 1,5 тис. чоловік та найбільшого у світі пасажирського лайнера «Титанік». Чому трапилась дана трагедія? Що стало причиною?
«Найвища точка Африки – вулкан Кіліманджаро розташований поблизу екватора, а наша Говерла у помірних широтах, де змінюються пори року, зимою випадає сніг. Погляньте на фото і спробуйте пояснити різницю того, що на Кіліманджаро є льодовик, а на Говерлі – ні!»